lördag, februari 25, 2006

Smygsurfar.

Jag har skickat ut min familj ett tag så jag kan få städa lite utan en massa barn och hundar som vill ha uppmärksamhet. Men vad händer? Jo, jag hamnar här! Men ugnsrengöringsmedlet jobbar på egen hand ett tag så det är väl rätt ok att pausa lite då? Idag har vi putsat alla fönster, min man tog de flesta faktiskt. Plockat ner hyllor och skåp från väggarna. Jag håller på med ugnen som sagt och så fort jag kommer loss härifrån ska jag torka dörrkarmar. Sen tror jag inte att det är mycket lönt att göra mer, jag menar vi måste ju andas också. Det kommer att bli skitigt igen. Men som jag nämnt innan så sker ju både flytten och flyttstädningen samma dag därför gör vi så mycket vi kan innan. Jag vill inte åka tillbaka här och städa när jag väl lämnat. Även om jag faktiskt har ett par dagar på mig..
Jag har glömt att planera mat idag, jag vägrar handla, vi har massor hemma. En falukorv hinner man väl tina på ett par timmar?? Vad ska vi ha till den då?
Nu måste jag städa så de inte märker att jag myglat när de kommer hem!!

Inga kommentarer: