måndag, juli 10, 2006

Zzzz..

Klockan är inte mer än sex och här sitter jag nyduschad och i nattsärken. Jag är så fantastiskt trött! Det blir nog en tidig kväll i dag.
Vi har varit på Zoo, vädret var perfekt. Melvin kollade mest in gråsparvarna och fiskmåsarna. Klart lite andra djur var också intressanta, elefanterna och deras bebis, girafferna och pingvinerna. Själv är jag inte så förtjust i Zoo och tycker inte att det är klokt att elefanterna trängs på denna yta. Fortfarande efter alla dessa år. Nu bygger de äntligen nytt till dem. Eller lejonen som ska vara ute på savannen. Eller björnarna som sitter i det minsta kyffe du kan tänka dig. Jag vill helst inte åka dit mer och det sa jag när jag var liten med men nu måste jag ju så klart för lillebrors skull. Dessutom var det en trevlig dagsutflykt. Man kan ju låtsas att de har det bra. Sen tror jag väl att de flesta djuren faktiskt inte vet bättre.....
Åh kaffe har jag inte fått på hela dagen indag. Latte hade smakat!

Inga kommentarer: