fredag, augusti 04, 2006

FREDAG!

I morse följde jag med till dagmamman för attlämna av Melvin. För att göra det enkelt för alla inblandade så stannade jag i bilen....och grät. Jag tycker att det känns jobbigt att någon annan tar hand om mitt barn trots att jag faktiskt längtat efter lite frihet ett tag nu. När vi kom för att hämta honom efter lunch blev han lite ledsen. Han var så söt.
Innan dess gjorde jag och maken ett besök på banken och ett på IKEA. Vi skulle väl inte handla något speciellt men ändå lyckades vi spendera nästan en tusing. Som man alltid gör när man är på IKEA och strosar.
Näe, det har väl inte hänt mycket andra grejer idag. Vi käkade lite tacos men jag var nog inte sugen för det blev inte mer en en för min del.
Imorgon ska vi försöka få färdigmålat i hallen så vi kan lägga in klinker i närsta vecka då grabben får lite längre dagar hos Marianne.

Inga kommentarer: