tisdag, september 19, 2006

Billy och jag.

Jag har ett jätteproblem som jag varken vill eller kan ta tag i; Min bokhylla består av totalt 4 sektioner. En hörna där det i princip inte finns någonting i och inte heller vet jag vad som ska vara där. en bokhylledel där det i dag mot mina principer står lite pocketböcker men även mina kokböcker och annat inbundet. en vitrindel utan belysning eller något fräckt att belysa. Den sista delen bara finns och är helt ok. Kan man hyra in någon att fixa till denna hiskeliga röra? Jag har inte öga för det här och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det ser bara stökigt ut, lite som om vi flyttade in i går..typ. Den har sett ut så i sex månader. Lika länge har jag gått och funderat på vad som kan bli bra.
Jag har slutat flirta nu. Jag har också tagit mig ledigt från jobb på fredag. Kände att det blev för mycket. Jag har ju varit där 7 timmar redan den här veckan ;-)

1 kommentar: