tisdag, september 19, 2006

Billy och jag.

Jag har ett jätteproblem som jag varken vill eller kan ta tag i; Min bokhylla består av totalt 4 sektioner. En hörna där det i princip inte finns någonting i och inte heller vet jag vad som ska vara där. en bokhylledel där det i dag mot mina principer står lite pocketböcker men även mina kokböcker och annat inbundet. en vitrindel utan belysning eller något fräckt att belysa. Den sista delen bara finns och är helt ok. Kan man hyra in någon att fixa till denna hiskeliga röra? Jag har inte öga för det här och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det ser bara stökigt ut, lite som om vi flyttade in i går..typ. Den har sett ut så i sex månader. Lika länge har jag gått och funderat på vad som kan bli bra.
Jag har slutat flirta nu. Jag har också tagit mig ledigt från jobb på fredag. Kände att det blev för mycket. Jag har ju varit där 7 timmar redan den här veckan ;-)

2 kommentarer:

Moster sa...

Fått igång min dator!
Jag vet, jag ser den bokhyllan varje vecka, det är en förbannelse över den bokhyllan. Mitt enda råd är: köp ett stort stycke tyg som passar med gardinerna, (gärna nåt brunt med beiget i,finns billigt på Rusta) Lägg bokhyllan ner på golvet med baksidan upp, släng över tyget o nu har ni ett nytt, lite stort soffbord!
Reklamera bokhyllan...säg att det är fel på den.
När du sa att du hade börjat jobba 3 tmmar om dagen ett par dagar denna veckan så tänkte jag...gud det hade ju inte ens jag klarat av! men syrran...även du är mänsklig, du kan också bli utbränd...Vila nu upp dig! puss

MelvinsMamma sa...

Tack för stödet!