torsdag, september 27, 2007

bebisarna har kommit.

Så har man då äntligen blivit farmor. Sally fick sina bebisar igår eftermiddag. 7 totalt. 6 töser. De är små och råttliknande. Det var en spännande upplevelse att få vara med om deras födelse. Det verkar som om några redan är tingade och det är ju skönt om det är så så är vi på rätt spår. Om det någonsin har varit tal om att vi eventuellt skulle behålla en så är det inte aktuellt längre. Men vi har ju sagt att vi inte har tid med en till så det gör inget. En flicka kan jag ändå inte tänka mig.
På söndag tänkte jag fylla år. Jag vet fortfarande inte om någon kommer eller inte. Jag har inte bjudit in någon. Brukar ha lite partaj men vi får väl se hur det blir i år. Min syrra kan inte komma heller, äh det löser väl sig.
Idag ska vi hälsa på hemma hos Petra, Albin blev så ledsen sist vi lämnade honom utan att han fick leka med Melle så vi fick genast ringa och bestämma en playdate åt dem.
Imorgon är det freedag, det betyder att jag snart börjar jobba. Jag känner mig faktiskt rätt så redo. 4 veckors ledighet har varit skönt för själen...även om man absolut inte fått sova ut ordentligt en enda gång. Det får bli när man blir gammal...

Inga kommentarer: