lördag, februari 07, 2009

Ensam.

Idag åkte hela familjen iväg till Tekniska Museet. Det blev en riktig hit för Melvin, han hade roligt och ville absolut inte åka hem när det blev dags för det. Vi åka fler gånger helt enkelt. Medan vi väntade på att de skulle öppna strosade vi omkring i Slottstaden och var inne i en inredningsaffär och två lampaffärer och tittade oss omkring. Det var riktigt upplyftande att få gå omkring i butiker man aldrig satt sin fot i. De är så mycket roligare än alla massproducerande saker man annars alltid går och glor på. Väl hemma lagade jag till lite middag medan min make skulle montera en lucka till kattkräket, dessvärre upptäckte vi att luckan inte passade till ändamålet utan måste bytas. Såklart. Vi kan ju inte göra något korrekt från början utan det skall fjantas lite innan det bli bra. Mina barn sover och min man är på någon herrbjudning. Själv sitter jag och tittar på MELODIFESTIVALEN (hatar) kvällen till ära. Jag som skulle hyra en film..jag kanske kryper till kojs snart i mina prassliga nytvättade lakan. Känner mig lite sliten idag. Det lär ju inte blir bättre imorgon bitti för jag antar att det inte är min tur med sovmorgon..

Inga kommentarer: