onsdag, juni 24, 2009

Vilken dag!




Idag har det gått i ett! Vi cyklade till dagis för att lämna brorsan. Sen bar det i väg hem igen men snart så cyklade vi i väg till ICA. Mamma handlade lite saker och utanför så köpte vi massor av jordgubbar! Mums. På vägen hem blev jag superdupertrött im in cykelsits. Jag somnade direkt när mammis tog av mig hjälmen hemma. I vagnen sov jag i flera timmar och mamma tog tillfället i akt att sola och läsa i sin bok. Det var ju tur att hon vilade upp sig lite för när jag vaknade så ville jag bara leka och stoja runt i trädgården. Åka rutchbana själv kan jag, sen finns det en liten pool som jag badat i hela dagen. Moster kom och hälsade på och vi fick glass med jordgubbar i. Vi har bara busat och nu är jag bara så trött...// Ludde Busunge
Själv har jag tvättat massor av tvätt och nu sitter jag och väntar på gubben som jobbat över idag. I morgon skall jag storshoppa för på fredag kommer ju Melles dagis hit på liten sommarfest. 26 barn och 5 vuxna, hoppas det fungerar bra!


Inga kommentarer: