tisdag, juli 07, 2009

i love...

Melvin grät när jag lämnade honom på dagis idag; "Vad är det gubben?". Melle: "Jag vill inte vara här mamma" (med blöta ögon). Och mamman kramade och tänkte att han kanske kunde få följa med hem igen, jag menar det är inte så att jag ska åka och jobba eller något annat viktigt..Då kommer fröken; "Felix och Hugo har väntat på dig, du kan väl leka med dem"!! Melvin har väl aldrig lekt med Felix och Hugo?? Var fan är Tristan tänker jag och glor in men Tristan är ledig och Melvin titar på mig med sina blöta ögon och jag går därifrån med mina blöta ögon..
Jag älskar min Melvin; han är så klok och rolig och en spjuver och vacker....Snart ska jag hämta honom, då kommer han var jätteglad och inte komma ihåg något från i morse medans jag sitter här hemma ocg inte tänker på något annat än hans blöta ögon.....

Inga kommentarer: