onsdag, september 09, 2009

Nya brax!

Jag är lite glad över mina nya brallor. Beställde lite på Ellos.se, ivanliga fall vill jag prova och se men det var så billigt så jag tänkte att jag skulle chansa. Två par och båda passade bra. det blir bra med lite nytt nu på hösten. Igår hade jag 2 timmars paus i Norrköping och då blev det banne mig 2 tröjor från esprit också. Kanon, tröjor behöver jag ett gäng av. Jag är lite sugen på en stickad poncho också men jag är rädd att jag ser ut som ett tält i en..jag får prova helt enkelt. två par stövlar köpte jag förra året så det behöver jag inte tänka på även om jag går och sneglar på ett par nya hela tiden. Ett par har jag aldrig använt ens..Får satsa på lågskor i stället.
Idag är jag ledig på pågarna, det är underbart väder och jag känner att det skulle vara kul att göra något men då måste vi köra innan Ludde somnar och det vet jag inte om vi hinner. Vi får se. I helgen skall jag sova i Norrköping det var längesedan som jag var på överliggning. Jag kommer fram rätt så sent så det blir väl mest till att gå och sova men på lördagen blir det både sovmorgon och god hotellfrukost, sen ska jag välja mellan att ut och springa och lägga ansiktsmask och kolla på morgontv. Jag, joggingturen kommer innan frukosten. Vi får se när jag vaknar, då bestämmer jag mig.
Beställde lite nya böcker till Melle på cdon i söndags, på tisdagen låg de i lådan. Deras service är otrolig. Jag köpte även två till mig själv som jag redan längtar efter. De två jag läser nu är inte särskilt bra alls, men jag vill inte sluta läsa dem utan är duktig och gör slut på eländet ändå. Annars kan jag ju inte skriva upp dem på lisan över lästa böcker i år.

Inga kommentarer: