onsdag, september 30, 2009

trött like hell

Usch, det har blivit många sena kvällar denna vecka. I och för sig gillar jag att börja sent för jag hinner med så mycket hemma och barnen får också en lugn start på sin dag. Baksidan är att Ludde tycker att det är jättekul att stiga upp vid fem, eller vakna i alla fall. Vid den tiden har jag inte sovit mer än 4-5. I dag känner jag mig som ett vrak. Jag kom just på att det är bra att jag inte planerat in något firande av min födelsedag då jag kliver upp 03,00 inatt. Inte världens roliga tidpunkt att börja sin dag på. Det innebär att promenaden jag lovade Lynn vid åtta i kväll uteblir, jag kommer nog natta mig själv och barnen samtidigt ikväll. Petra och jag hade tänkt oss ett mammakalas i helgen. Jörgen vill pyssla på ovanvåningen och Albin och Melvin vill leka så det passar bra. Nu är alla barnen här. Ludde klättrar på köksbordet och Melle köar för modemet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Jag har ringt några gånger men ni busar hela tiden :)Nu ska jag jobba och hinner därför inte ringa ikväll. Vi hörs!

Hälsningar Daniel

åsa sa...

Grattis på födelsedagen! :-)

Unknown sa...

Tack ska ni ha!!