lördag, oktober 03, 2009

Färdig med vinterrustningen.

Jag hittade allt! Så skönt. Nu känner jag mig väl förberedd. Vinter, bara kom!! I alla fall barnens garderober. Jag själv saknar jackor nu, höstjackor alltså. Bra hade det varit med en snyggekappa och en bra gå ut med hunden jacka. Får se hur det blir med det. Stövlar köpte jag till sist likadana som Melle fått. Jag hade tänkt snåla lite på Ludde men jag insåg snabbt att då kan jag likagärna sätta sandaler på fötterna. Så det fick bli ett par Timberland, jättefina. Melle fick overall från Stadium, hoppas den håller honom varm. Tänkte köpa en ny snygg höstskjorta till älsklingen också men den jag tyckte var snygg blev lite för dyr. Inte i normala fall men dagens budget var övrskriden så det får bli vid nästa shoppingtillfälle. Är det inte fars dag nu någongång när det är kallt....Njuter av en liten drink innan maten. Barnen och pappa har jag tvingat ut i ovädret med hunden. Säsongens första brasa är startad. Inget kan bli bättre..

Inga kommentarer: