torsdag, oktober 08, 2009

Stockholm.

Jag är i Stockholm. Det var ett tag sedan sist. Vi ska ha utbildning. Hoppas vi lär oss något nytt och bra eftersom jag åkte tåg på min fridag för att ta mig hit. Fast resan blev trevlig för jag satt och småpratade med en kollega hela vägen, det jag faktiskt ganska fort att ta sig upp idag. Eller kändes menar jag. 4,5 timmar tar det alltid. Vi fick varsitt fint stort dubbelrum, önskar att familjen var med och att vi istället kunde göra stan imorgon. Istället kommer jag hem när alla andra somnat..trist en fredagkväll. På lördag är det tänkt att jag skall lära mig virka. Skulle vara kula att kunna få ihop ett par grytlappar och sen kanske små bakverk eller något annat gulligt. Till Melvin vill jag virka en dinosaurie som han kan ha på en hylla i sin nya våning så småningom!

Inga kommentarer: