fredag, december 11, 2009

Lucia 2009.


I år har då äntligen Melvin fått vara med på dagisets luciafirande! De andra åren har jag tyckt att det varit onödigt att släpa dit honom så okristligt tidigt. Den här gången har han själv pratat om det och då blev det lite mer självklart att de skulle gå. Både jag och Jörgen var där och de var hur fina som helst.
Ikväll skall vi hem till Dan och Lynn. de bjuder på middag och Idol final! Eftersom jag skall upp i ottan imorgon så får jag väl hålla mig till vatten i glaset denna kväll. Imorgon ryker sedan oskulden. Gekåsoskulden. 07,00 ska vi vara där. En halv dag skall spenderas i detta komplex. Vi får la se vad jag tycker. Man vet aldrig, vi kanske måste semestra i Ullared varje sommar sen....

1 kommentar:

Anna sa...

Haha! Have fun i Ullared! Du kommer säkert att campa där hela nästa sommar... Söta tomtebarn du har! p&k