torsdag, december 17, 2009

Stelkramp.

Igår kväll när jag var ute med tim på hans kvällrunda mötte vi en liten terrier som vi träffat innan. De hälsade och det såg ut som om det inte skulle bli mycket mer. Fast då upptäckte Tim att det luktade gott i gubbens ficka och ställde sig in hos honom. Det blev ett jäkla liv på terriern och han började hugga efter Tim. tim sa till honom på skarpen och då lugnade han sig en sekund. Men Tim var fortfarande sugen på det där som luktade gott så han gjorde ytterligare ett försök att få smaka lite. Då flög terriern på honom igen och nu skulle faktiskt Tim bita tillbaka, han tyckte väl att det var en irriterande liten jävel. Det var bara det att mitt ben var i vägen. Tim släppte snabbt och tittade på mig som om ; var det du mamma?! Jag gick därifrån, det sved lite men det kändes inte alls allvarligt. Det ser inte ens allvarligt ut. Doktorn tittade på det i morse. ser inte farligt ut konstaterade han. Jag har fått en blödning i muskeln och det är det som svider och gör ont. Sen kom det en syrra och stack mig i armen. Nu är jag stelkrampad till jag blir 60, och det är ju ett tag. Nu ska jag försöka köra ut och köpa de sista klapparna..

Inga kommentarer: