lördag, januari 09, 2010

Plask&Bus

Vi var på vanningen idag. Alla fick plaska! Ludde var som en hal ål och ville bara simma hela tiden. Han var så söt i sina små badbyxor. Det var längesedan jag följde med dem sist. Melvin hade lärt sig massvis, han var skitduktig! Hoppas han kommer in på simskola till hösten. Nu i vår blir det plask och lek. Vi får inte glömma att sätta upp Ludde på kölistan, den är nämligen dölång.
Imorgon skall jag jobba sen är jag ledig i fem dagar, nästa vecka blir det hårda pix! Nästa igen alltså, men det gör inget, jag ser fram emot att jobba lite. Jag saknar mina arbetskamrater.
Sedan jag kastade ut Ludde sover barnen jättebra, även jag sover lite mer sammanhållande. Ludde sover hos sin brorsa alltså. Jag har börjat fundera på om jag skall låta dem bo ihop på ovanvåningen. Isamma rum alltså. Vi får se men det blir nog så..
I slutet på veckan åker min gubbe bort från oss, Barcelona. Fotboll + nöje. Farfar får komma hit och hjälpa oss med barnpassningen när jag jobbar. Och Petra får laga middag år oss en utav dagarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänkte om jag fick sova över fredag eller lördag? så kunde vi haft syskon/barnkväll,go mat, film, massvis med sötsaker...hur har du planerat?pussar från moster