tisdag, januari 12, 2010

Skotrubbel

Idag har jag köpt mat åt fåglarna. Tycker det är rätt trevligt att ha dem utanför fönstret. Tycker säkert Sixten också. Vi har just ätit middag. Kalops blev det, väldigt gott. Innan vi åt fick jag lite panik över att Melvins fina vinterstövlar är plaskvåta när han lekt ute på dagis så jag stack iväg och köpte allvädersstövlar åt dem båda. det lär ju inte torka upp på ett tag. Jag har hört många föräldrar som köper allvädersstövlar åt sina barn. Fick rekommenderat ett par från Vincent som även tåler lite kyla men dit kom jag inte idag. Ett tips åt någon annan kanske.
Var och tränade igår igen, känns sunt och bra. Sneglade lite på klockan för ett tag sedan och funderade på ett pass idag också men det blev för stressigt...
Jag har också ringt till IKEA och klagat på att Melvin trillar ur sin säng på grund av att sängen är limpformad. De tyckte definitivt att vi skulle komma in med den och det besväret gör jag mig gärna om vi får en ny säng..Nu skall jag göra Melvin kvällsklar.

Inga kommentarer: