måndag, februari 08, 2010

Baddare

Idag har Melvin tagit sitt första simmärke; Baddaren. Han tycker att det är jättekul att gå på plask och lek! Jag är glad att vi varit så mycket med honom på Vanningen. han har inget emot att bli lämnad där ensam med sina kamrater och simfröken.
Själv går jag tvådagars utbildning, det är inte roligt att sitta och lyssna hela dagarna fast samtidigt är jag glad att slippa åkningen ett tag. I lördags fick vi evakuera vårt tåg mitt i skogen. Det var inte särskilt kul men jag kan ändå tycka att det var en jättebra erfarenhet. Det lär ju inte vara sista gången det händer.
Dryga tre timmar sen till Stockholm blev vi. På söndagen på vägen hem hade jag Lasse Berghagen i mitt lilla pentry, han var lite kaksugen så det fick jag ju ordna åt honom...charmören!
Dag 8 på fastningen.

Inga kommentarer: