tisdag, februari 02, 2010

no food...

Det blev ju ingen träning i helgen! Jag var så dum och drog benen efter mig så när jag tyckte det var dags att köra hemifrån så var det too late. Så dumt. Vi åkte till IKEA istället. det blev köttbullslunch och lite shopping. Vi köpte bland annat två tavelliste att ha ovanför tvn. Den väggen är så himla tråkig. Nu ska den bli roligare med hjälp av lite foton och ljuskoppar. det bölev en ny kruka med en grön växt till och en silverljusstake till blockljus och lite annat. Igår tränade jag i alla fall. Tog på lite extra vikter så jag har ont i musklerna idag kan jag berätta. I förmiddags tog jag, Lynn och hundarna vår sex kilometersrunda. Idag var den kall och blåsig men i alla fall lite bättre plogad än i helgen..
Sitter och kollar vilket bredband vi ska ha, det är inte lätt. Idag har vi mobilt och det kan jag säga att vi inte längre ska ha. Sen vill tydligen inte alla ha oss så jag får ringa runt och kolla vilka som är intresserade....Sitter just och sippar på en varm soppa, något annat än flytande blir det inte de närmsta två veckorna, wish me luck!

Inga kommentarer: