tisdag, mars 30, 2010

It´s back!

Min dator är hemma igen. Killarna lyckade till sist, fast ett tag såg det mörkt ut. Det kostade en slant men det var det värt. Nu har jag lärt mig att vi måste nog teckna en extra försäkring till nästa datorköp (hoppas det dröjer) och att vi borde göra något med våra bilder såsom bränna ner dem på skivor regelbundet eller lägga över dem på något minne av något slag...denna gång räddades de.
Annars har jag jobbat idag. Slutade hyfsat tidigt och hämtade Tim som vaktat Lynn ett par dagar när hennes make varit bortrest. Hennes dotter blev sugen på att följa med oss hem och så blev det. Det bästa med det var att hon gungade Ludde och underhöll honom så bra att jag fick plocka bort lite ogräs från rabatterna ett par minuter. Det gav blodad tand. Hoppas det blir fint väder på fredag så vi kan använda den dagen till trädgården. Jag börjar supersent och kommer att kunna vara hemma med resten av min familj hela dagen. Melvin ser fram emot att leta ledtrådar fram till påskägget. Jag känner mig pressad till att göra det så roligt som möjligt för honom fast han tycker nog att det blir roligt hur vi än gör...Bara han hittar sitt ägg.
Imorgon är vi fria, jag och barnen. Få se om vi kan hitta på något påskpyssel åt dem, annars får vi köra till Vellingeblomman, det funkar alltid.

Inga kommentarer: