fredag, april 23, 2010

På väg hem till Skåne.

Så, nu har man gjort ett tåg av två möjliga denna tidiga, underbara morgon. Kvart i tre i eftermiddag kommer vårt tåg fram till Malmö. Undrar vad min man planerat till middag? Hoppas det blir något jättegott men det är väl tveksamt. Jag är i alla fall tacksam för att kunna vara hemma med familjen ikväll. Det är mysfredag med Amigo ju!! Synd att affärerna inte öppnat i Stockholm ännu för då kunde man ju förberett inför kvällen. En vinare behöver vi ju. Kanske en box, vi har ju middagsbjudning imorgon så då går det åt lite mer. Lynn rekommenderade ett ekologiskt vin som jag också fått testa, det var fint..Annars ska vi bara softa i helgen. Min man har lovat bort sig på söndagen men istället kom där en inbjudan till mig, barnen och hunden till Hököpinge. Det blir lugna gatan med middag hemma hos Petra med familj..passar utmärkt.

Inga kommentarer: