tisdag, juni 22, 2010

Insomnia

Jag kan inte sova, ligger mest och vrider mig. Känner mig inte så hemskt trött heller. Kan det vara att jag sprang en runda tidigare ikväll? Jag kände när jag kom hem att energin låg på topp! Gå och lägg dig energi, klockan är muchos! Vi har ju semester. Fina dagar är vi på stranden ett par timmar och mindre fina dagar hänger vi i trädgården. Igår var Petra och hennes barn här. De badade i den femtongradiga poolen de galningarna. Petra och jag gick en runda i trädgården och planerade för alla växter. Hon ska komma hit en kväll och hjälpa mig att möblera om. Jag är inte så bra på sådant. Jag bara köper och sätter ner..det blir inte alls bra.
I morgon kommer vår nya soffa. En bäddsoffa vi beställt åt ungarna att ha där uppe. Inte att sova i men det är ju bra att ha en..
Nä, fortfarande inte trött....

Inga kommentarer: