tisdag, oktober 12, 2010

Tisdag & Onsdag

Nu är prickarna snart snart borta, barnen kommer att få gå på dagis i morgon. Själv skall jag vara ledig och förmodligen fixa till mitt hus. Alternativt åka till IKEA och handla till Melvins nya rum. Det är princip klart nu och behöver inredas! Den roliga biten alltså! Vi behöver gardiner, mattor, hyllor och en massa annat nytt och fint..
Nu på eftermiddagen har vi varit hos Petra som också bjöd oss på middag innan hon åkte i väg och jobbade. Det var skönt för mig eftersom jag inte hade någon hemma att bry mig om. Han var på Jägers denna kväll.
Fortsättning onsdag:
Ludde sitter och tjuvar på min frukostmacka som vanligt, snart ska jag klä dem och skicka iväg dem till sina kompisar på dagis. det kommer bli den lugnaste dagen för mig på länge. Eventuellt kommer jag att få nypa mig i armen för att kolla så att jag lever med jämna mellanrum. Det ser ut att bli en trädgårdsdag för min del. Skulle behöva klämma in lite motion åt både mig och min hund men det hinns säker med det med....




Inga kommentarer: