tisdag, januari 25, 2011

Mitt lilla öronbarn..

Har just varit på afron och dansat loss. Ny koreografi..jättekul. Dessvärre kan jag inte gå nästa tisdag då jag jobbar. Synd eftersom jag verkligen gillar att gå på detta!
Melvin verkar ha öroninflammation. Han kom till oss i natt och var ledsen, fick alvedon sen var det bra igen. I morse verkade han bra igen och ville gå till dagis. När jag hämtade på eftermiddagen så var han ledsen över sitt öra. Vi har fått tid hos doktorn i morgon.
Jörgen håller på och snickrar i köket, det går framåt men inte superfort. Vi väntar på elektrikerna som som ska montera takspottar, kontakter, dimrar och mycket mycket mer. Golvet skall läggas och mosaiken som ännu inte kommit (jag var lite sen med att bestämma mig där) skall sättas på plats..Måste köpa lite pynt också. Och barstolar. Det ska jag nog surfa lite på nu...

Inga kommentarer: