söndag, mars 06, 2011

Kycklingorgie.

Vi kom fram till hotellet redan halvsju i går kväll. Precis lagom för en överliggning, inte för tidigt så man stör sig och inte för sent så man måste kasta sig i bingen för att få lite sömn. Jag hade inte hunnit med att laga någon mat hemma att ta med så jag svängde inom ICA innan jobb och köpte med en grillad kyckling en coleslaw och ett pyttelitet mörkt choklad. Som jag såg emot denna festmåltid hela dagen. Jag var lite orolig över att jag skulle glömma allt på tåget (har hänt mer än en gång) men med diverse komihåglappar och alarm så fick jag med mig den. My god vad gott det var! Jag fick i mig nästan allt, det var inte meningen men det var så gott. Efteråt låg jag med uppknäppt linning i sängen, flämtade ytligt och försökte tala samanhängande med Jörgen i telefon. Nu har jag just varit nere och fyllt på lite i frukostbuffén, alltså inte i buffén utan i min mage. Fick inte plats så mycket men jag är nöjd. Längtar till jag får träffa mina pojkar i eftermiddag!

Inga kommentarer: