lördag, juli 16, 2011

Så var man arbetsbefriad för ett tag...

Så har man då äntligen kommit till årets höjdpunkt; S E M E S T E R N! Just nu känns inget särskillt avslappnat alls utan nu är det bara en massa massa förberedelser på gång. Handla mat och tillbehör till husvagnen, bära ut och organisera i husvagnen, kolla så djurens mat räcker under deras semester i skogen and so on....Dessutom ska vi ha ett litet grillgille i morgon, vi ska fira att Ludde fyllde tre (för ett bra tag sedan). Men det ser jag bara fram emot, det blir däremot faktiskt inget hembakt i morgon utan jag köper väl något gott som någon annan tillverkat i stället. Undrar om de har en god glasstårta på Toppen, det är väl det mina barn gillar förutom kladdkaka....Hur som helst ska jag försöka njuta av allt jag gör i stress denna helg för jag vet ju att det leder något bra på måndag då vi åker i väg....

Inga kommentarer: