söndag, november 13, 2011

Mmm clementiner..

Hur många clemisar kan man egentligen klämma på raken? Just nu känns det som om den siffran kan bli rätt så hög. I min familj är det just nu endast jag som är vaken; Ludvig har fått feber under dagen vilket också förklarar varför han varit så sur sista dagarna. Melvin ska sova så det gör han ju, och Jörgen hade en djävulsk huvudvärk så honom stoppade jag först i en massa piller (ipren & esberitox) sedan stoppade jag om honom...Hoppas han kryar på sig.
I förmiddags åkte vi och hämtade min syster och åkte vidare till Hammars Park för att leka. Luddes favorit lek är att samla stora löv och kasta ner dem i ett vattendrag och se dem flyta i väg...Ja, fråga mig inte..men detta var vad han ville göra så så fick det bli. Vi hade mysigt där ett tag sedan åkte vi hem till Moster igen för att luncha och fika. Sen blev Ludde så dålig så vi fick faktiskt avsluta rätt så snart efter maten och vaniljbullarna. Väl hemma så fick han sova middag under tiden spelade jag och Melvin Buzz på hans Playstation. Dt är så himla kul och han är riktigt vass, det är kul att tävla mot honom!
I morgon kommer Ludde att behöva vara hemma, jag tror vi kan lösa detta genom att jobba halva dagen vardera. Fast man vet ju aldrig...det kilar lite i min hals och örat värker en aning...Esberitox, esberitox, esberitox....

Inga kommentarer: