lördag, juni 02, 2012

Okej, därför åker vi till Grekland...

Brrr, vad kallt det har blivit igen. Det är ju inte klokt att det ens får vara så kallt när det heter juni. Jag har ju lagt av mig min jobbejacka och det känns inte aktuellt att ta fram den för bruk igen. I går när vi stod i Hässleholm med tåget så fullkommligt öste det ner snöblandat regn! Jag blev inne. När vi kom upp till Stockholm passade jag på att ta en sväng inom Åhléns och köpte mig en ny bikini inför kommande resa. En marin med vita stora prickar och röda brodyrer (typ kaststygn). Jag tyckte den var jättesöt så jag hoppas att den blir bra hela denna sommaren.
I dag stod klockan på 4.50 och jag har redan varit nere i tågen en sväng. Nu sitter jag på hotellet och väntar på att få gå ner till mitt eget tåg. Om en timme ungefär ger vi oss av. Jag kommer att ha en eftermiddag/kväll hemma med familjen innan jag måste ge mig i väg tidigt tidigt i morgon igen. Men sen är jag ledig från tisdagen och en och en halv vecka framåt. Det ska faktiskt bli skönt med lite Greece ändå......

Inga kommentarer: