torsdag, april 18, 2013

Jillian

Ska snart ge mig iväg till jobb efter flera dagars ledighet. Har lämnat barnen och tänkte att det var dags att testa lite yoga. Osteopaten jag går till säger att det är en bra träningsform för mig. Jag har lite olika program hemma och började med Jillians Yoga Meltdown. Det är löjligt! Jag kan knappt böja mig något alls. Därför tror jag att det är en träningsform för mig. Jag har långöverliggning i Stockholm från ikväll så jag tar den med mig och gör ett nytt försök imorgon bitti.
Igår körde jag ut och hälsade på min lillasyster i hennes lilla hus. Jag visste inte om jag skulle hitta så jag ringde inte innan, körde lite på känsla men kom fram till slut. Vi drack kaffe, pratade och gick en lagom lång runda på stranden i Gislöv. Ingen dålig ledig dag. På vägen hem körde jag inom Valen och köpte lite strumpor och annat smått till kidsen. På kvällen lagade jag blomkålssoppa som jag spetsade med en stark korv som jag skivat och stekt. Gott. Blir en portion på jobb också..nä, jag borde packa för jobbeturen. Hemma imorgon klockan 21, denna turen är inte snäll....

Inga kommentarer: