onsdag, augusti 17, 2005

Vilket väder!!


Helt underbart. Jag är ute mycket med barnen. Igår så hittade vi en häst som Tim fick hälsa på. Tyckte han var jättespännande. Idag hittade vi en jättestor lerpöl som Tim badade i. Tyckte jag inte alls var så spännande. Han var ju på kurs igår igen. Är superduktig. Instruktörerna säger att vi måste gå lydnad med honom för han är som klippt och skuren.
Har precis druckit dagens latte. Fick dela med mig till maken men det var väl lika bra det annars kan jag nog inte somna senare.
Åh, jag har så mycket att göra denna veckan; Imorgon skall vi fika med kusinerna och på fredag skall vi hälsa på mitt jobb. Det är roligt när det händer något annat än dagens promenad.
Nu skall jag kolla på TV en stund, det är banne mig inte varje dag man gör det..

Inga kommentarer: