tisdag, augusti 16, 2005

19.31

Ja, det var tiden jag gick och lade mig igår. På riktigt. För natten. Jag är så jäkla slut. Melle sover fantastiskt dåligt på nätterna. Jag med. Inatt var det likadant. Tar 1-2 timmar att söva om honom nu när jag försöker sluta amma på natten.
Vi skall gå ut snart. Bara han vaknar, men jag väcker honom inte!! Han behöver sova för att bli en snäll pojke.
Vi var på babysim igår. Gissa hur bedårande han var i sina små badbyxor...*fniss*. Det var kul men han var lite gnälig för han brukar äta och sova middag vid den tiden så nästa vecka skall jag ha försökt att få honom till att ha tagit sig en tupplur innan. Han sa inte ett pip i bilen på vägen dit ej heller hem för då sov han som en gris. Sen var det så fint väder på eftermiddagen å när vi varit på BVC så gick vi hem och hämtade Tim och var ute till Pappa kom hem. Sen lagade jag stek och sen var det ju som sagt Godnatt..
Måste bara få tillägga: jag ääälskar att ladda hem musik!! Hade kommit ifrån det ett tag men nu går det som på räls. Kul!

Inga kommentarer: