fredag, oktober 14, 2005

Försöker igen..


Skrev en innan men den försvann. Vi gick en lång skön promenad innan. Det är rätt mysigt att ha mannen hemma. Tur att han orkar gå rundor med oss andra. Hans feber vill fortfarande inte ge med sig. Lämnade mina fyndjeans till uppläggning, hoppas att jag inte hinner gå upp i vikt innan jag får tillbaka dem! På vägen hem gick vi och hyrde en film och ingredienser till pizza. Mysfredag med andra ord. Ett glas vin till det hade ju inte skadat...men jag får lugna mig lite till. Det är dock på rätt håll. Åkte och köpte en stor flaska till Melvin igår. Fixade till en hel portion välling och ungen drack (åt?) nästan hela. Han sov däremot inte bättre med allt det i magen. Tolv tog jag upp honom och han somnade om hos mig, en stund, sen höll han låda ett par timmar..tröttsamt.
Nu kommer hösten ser jag. Det är riktigt mulet. Då kan jag nog sätta på Melle alla hans mysiga höstprylar nu någon gång. Nu åker han i full karriär till vårt element som jag har satt på. Sånt som blåser ut varm luft (billig elräkning). Fick sätta en läskback för så han inte tar på det. Så här är det hela tiden nu. Nu sitter han och blir lite småsur..
Själv sitter jag och lyssnar på Jamiroquai i detta nu. Han är så skön. Måste göra en skiva med honom..Åh, nu är han på golvlampan. Vad fan gör man? Men han är ju så sööt så det gör inget.

Inga kommentarer: