onsdag, oktober 26, 2005

stackars vovve



Har varit och köpt ett nytt halsband till tim, stackarn hade ju växt ur det gamla rejält och jag höll på att strypa honom varje gång jag tog av det. Först gick vi till damen på Fosievägen, hon hade inget, inte heller fodret som han äter var hemma men hon försäkrade att det skulle komma till på Fredag. Då gick vi över till Mobilia och handlade i luckan. Och fick godis förståss, men inte så stor som hos damen på Fosievägen.
I kväll skall jag iväg och simma igen. Jag längtar. Skall sitta i bastun lite längre idag.
Nu har jag gett mig och min son lunch och nu väntar jag på att han skall bli trött så vi kan sova middag. Fan vad smart jag är som börjat sova med honom på eftermiddagarna. Jag är inte alls så trött längre.
Hoppas hoppas att försäkringskassan inte strular så att jag får min föräldrarpenning i morgon. Jag har inga pengar alls. Fick nalla i sparbössan till halsbandet idag...

Inga kommentarer: