söndag, november 27, 2005

Thanksgiving.

Blåbär är gott

Nu har vi kommit hem efter att ha ätit thanksgiving och fylldeårinnaniveckan middag hos min bror m familj. Det var jättegott, vi fick kalkon naturligtvis! Innan idag kämpade vi som djur för att få ordning lägenheten till visningen. Fast det tyngsta tog vi igår. Här är riktigt tjusigt. Väldigt kalt som absolut är min stil. Nu har jag tänt massor av värmeljus och det blir nästan tjusigare med alla olika ljushållare när det inte är så mycket annat plotter här och var. Men jag saknar våra bröllopsfoton så de tar jag nog fram igen efter visningen imorgon. Tim har varit med min syster hela dagen. Vi åkte upp i stan i förmiddags och lämnade honom på hennes jobb. Sen gick vi runt och tittade lite. Melvin fick pepparkaka av jultomten. Vi köpte julstrumpa till honom som han skall få julklappar i på julaftons morgon. Jag letade efter ett par praktiska byxor att ha på mig när jag är ute på våra promenader. Dom andra är så skyddade, den ene har tjock svart päls och den andre ligger på fårskinn i sin overall under sin filt i den mysiga vagnen. Jag hittade inget, men det har nog mycket att göra med att jag inte riktigt visste vad jag letade efter. Men jag köpte ett underställ så länge, så nu kan jag gå i det. Snyggt!!
Nu har jag precis pratat med mina grannar som skall passa Melle imorgon medan jag går till tandläkaren. Det lär bli dyrt, min man var iväg för ett tag sedan och tog ett par röntgenplåtar och annat smått och gott. Över tusen spänn. Enligt mina brödrars mor så är privattandläkarna billigare. Skall nog byta. Hoppas att jag inga hål har. Nu skall jag surfa lite annat medan min man kollar klart på sporten.

Inga kommentarer: