lördag, januari 28, 2006

Hur underhålla en liten??



Min man är iväg och rensar ut snickarboa. De ska inte ha kvar lokalen längre. Vi kommer ju att ha snickarboa hemma i huset sen. Jag har inte orkat gå ut än. Melvin har sovit en stund och snart är det dags för lunch. Tim tycker nog att det är konstigt att vi fortfarande är hemma. Jag sitter i pyjamas och myser. Jag är så sugen på att göra något speciellt, har fått det på huvudet liksom. Typ åka över till Köpenhamn eller Tyskland. Kanske en natt på hotell någonstans uppåt. Med Mellle förstås! Dagarna känns likadana och allt är tråkigt. Jag tror det är den långa väntan som gör att det känns så. Men sen händer det grejer. Prinsen fyller 1 år, vi får huset, våren kommer...semester i grekland. Men just nu behöver jag någonting!! Mitt liv just nu går ut på att säga nej och hålla koll varenda minut. Han är skitbusig. Samtidigt som det är jättejobbigt är (nu dök han upp här vid datorn) så är det roligt att han utvecklar sig. Han klättrar på allt!!

Inga kommentarer: