lördag, februari 11, 2006

11/2..


en månad kvar till vi flyttar härifrån. Det är väldigt välkommet. Det är ett jäkla liv i huset nuförtiden.
Igår var jag så duktig att jag dammsugade och skurade golven på förmiddagen. Sen ringde jag och väckte min syrra och rapporterade om väderleken. Vi åkte dit, jag, Melvin och Tim. Melle fick sin lunch och sen begav vi oss ut på fältet med Max, Nike och Tim! Jösses vad kul de hade. Tim badade!! Jag tittade på annat håll och när jag väl upptäckte honom så var han på väg upp ur vattnet. Jäkla vovve. Han kunde ju fått kramp! Sen gick vi och fikade, satt utomhus och njöt av en latte och en hälsomuffin. I solen var det enorm skönt. Vovvarna låg så fint och solade sig. Glömde kameran gjorde jag. Dumt! Vi satt där länge och väl och Melvin bara sov och sov. Sen gick vi ett tag till och Prinsen vaknade. Hemma hos moster fick han mellis och en ny skylt att ha på vagnen! Jättefin! Vi var tvugna att åka hem för vi hade tvättstugan. Vi tvättade massor, jag lagade en jättegod fläskfilegryta som vi hade fullkornspasta till.
Idag har vi skurat alla köksluckor, packat några kartonger. Det börjar bli svårt att packa nu. Det mesta är gjort och eftersom här är så trångt kan man inte skruva ner allt från väggarna nu, vi får vänta lite till med det. Nu står min man och gör varma mackor som vi ska ha till en film som vi hyrt idag. Jag ska också få en!

Inga kommentarer: