torsdag, maj 18, 2006

BRRRRRR!!

Jag vaknade av att det var ett jäkla liv inne hos grannen i morse. Trodde att jag skulle slippa allt sådant nun när vi lämnat stan och lägenheten men just nu är här allt annat än tyst. Nu visar det sig att han ska ha bergvärme (tror jag) och de borrar upp i hela hans trädgård med en JÄTTEBORRMASKIN!! Kul.
Igår var jag och Lynn på promenad igen. vi gick i väldigt rask takt i en och en halv timme. Vi tippar på att vi säkert gått en mil. Vi la in lite jogging också och allt kändes jättebra. Hoppas att vi fortsätter med detta nu. Det känns toppen, jag har lite träningsvärk idag..hihi. Skulle behöva ett par nya skor med bra dämpning bara, det blir en del asfalt och mina knän pallar inte det utan dämpning. Få se om man kan hitta något bra för en hyfsad peng.
Idag har det regnat i princip hela dagen. Jag och Melle fick ta bilen till affären när vi skulle handla. Gjorde kycklingfilé på spett, bakad potatis och en hur god kall sås som helst! imorgon är det fredag, en vänlig själ påminde mig om att barnbidraget kommer då. Tjohoo. Jag har inte många kronor kvar på kontot så det passar utmärkt. Måste skaffa en unge till så jag får mer pengar....not!

Inga kommentarer: