fredag, maj 19, 2006

Fredag igen!

Jag har någonting på spisen som luktar så ofantligt gott! Mmm, vill att min man kommer hem snart så vi kan undersöka om det smakar lika bra. Fått receptet av Lynn; Skivat kött som kokt med massor av lök och buljong i ett par timmar. Ska snart hälla på grädde och reda av det. Sätter på potatisen samtidigt. Knäppt att vi gick ner i byn utan att köpa en god dessert. Äsch, jag ska nog ut och gå senare så då kan jag köpa med mig någonting hem som vi kan mysa med ikväll.
Nu är det ju nästan sol ute. Mycket regn har det blivit. Bara bra för trädgården men nu får gärna det varma komma tillbaka ett tag. Jag fryser.
Tim ligger och surar lite för han vill ut till sitt ben i trädgården. Ska han få också. Vi var och köpte det största de hade i affären. Tim gick perfekt fot resten av den rundan!

Inga kommentarer: