onsdag, juni 21, 2006

Näe, inget speciellt har hänt..

Det var så konstigt väder idag så jag visste inte om vi vågade gå till någon lekplats eller annat kul. Istället tog vi bilen och körde till trelleborg för att handla en ny skiva. Dixie Chicks ville jag ha. Sen blev det inget mer. Melle somnade och jag gick bara runt runt och väntade på att han skulle vakna. När jag gått förbi alla fik blev jag sugen på en kopp kaffe. Hittade ett nära bilen och precis när jag skulle gå in och beställa så började en konstig maskin väsnas mittemot fiket så jag fick skita i det. Fortsatte att irra runt ett tag till men till slut fick jag väcka honom och vi kördde hem igen. Inget spännande alls har hänt idag. Jag måste ha tag på alla mina jobbpapper men jag kan inte finna dem. De ligger naturligtvis på ett jättebra ställe, snyggt och prydligt. Men var? Jag har drygt 230 m2 att leta på.....

Inga kommentarer: