tisdag, juni 27, 2006

Vattensport!

Jag hinner inte med det här riktigt. Det är skönt att få skriva av sig men jag mår dåligt när jag inte hinner skriva någonting på flera dagar. Jag har funderat på att lägga ner men jag vill inte det... Det får vara som det är helt enkelt.
I söndags så var vi vid Ringsjön med vänner. Vi åkte jetski, även jag, och solade oss lite. Min syrravar med och lekte med Melvin hela dagen. Semester för min del alltså! Jag njöt av ledigheten i fulla drag..mmmm. Jag körde min mans jetski men jag kom inte upp på den igen så jag blev skitförbannad. Man trillar ju alltid som nybörjare. De fick komma ut och hämta mig till slut och då var jag så trött efter alla försök att komma upp så jag pratade inte ens med dem. Jag satte mig på sittmaskinen och kände att det var där jag hörde hemma. Inga mer ståmaskiner för min del! Efter heldagen där så åkte vi hem allihop till oss och grillade. Vi blev så många att vi fick dra ut vårt gamla köksbord på terassen men det blev bra ändå.
Igår var jag och Melvin hos hans dagmamma. Allt gick bra och jag behöver nog inte oroa mig för något. Han kröp rakt in i lekrummet och började leka med de andra barnen. Jag kan inte bärga mig till han ska börja. Det kommer att bli rätt skönt att få lite egen tid. Klart att jag kommer att sakna honom men nu är det mig det gäller. Dessutom behöver jag den tiden till att söka jobb och gå på massor av intervjuer. Min erfarenhet av att söka jobb under sommaren är inte så bra bara. Men det ska nog gå. Nu måste jag få någonting i magen.

Inga kommentarer: