fredag, juli 21, 2006

oh i´ts raining again...

Jag och Melvin gick upp strax efter sju och han fick sin morgongröt. Vi tittade lite på TV, traktor Tom och Kossan Clara och alla andra söta figurer på Nickelodeon. Precis när jag fått på honom, mig själv och Tim alla kläder så kommer det en regnskur. Men jag trotsar dessa droppar och ger mig i väg på den utlovade promenaden. Det slutade naturligtvis att regna efter häcken. Vi gick ner till mimmas ocyh handlade frukostbullar. När vi kom hem luktade det kaffe och pappa stod och spikade i vanlig ordning. Fukosten är slut, vi funderar på vad man kan göra en regnig dag. Jag har lite barnbidrag att sätta sprätt på men Melle är ju inte den roligaste att gå i affärer med. Skurarna kommer när de känner för det så det blir svårt med utomhus aktivitet idag.

Inga kommentarer: