lördag, juli 22, 2006

Såg en toppenfilm igår.

Sitter här med en stor malibu/annanasjuice. Smakar väldigt bra i värmen. Nyss var Ankie, Robban och Lille Julian här och hälsade på. Ganska trevligt med spontanbesök faktiskt.
I förmiddags cyklade jag och melvin hem till Petra och hennes familj och hälsade på. Hemmavid höll de på att flytspakla hallgolvet som nu är redo för en omgång klinker. Vi ska lägga det som trottoarstenar tror vi. Diagonalt är mycket jobbigt säker experten och rakt blir rätt så tråkigt. Ska bli underbart att få ett hallgolv igen. Nu är det bara resten kvar...puh.
Va f-n..!? Sitter just och kliar mig i pannan..nu fjällar jag igen! VARFÖR? Jag har ju inte bränt mig! Snyggt.
Äh, går ut i köket och kolla om kanelbullen som Tim bar hem till mig i morse fortfarande är ätbar..Undrar om Dirty Dancing är slut ännu.
En sak till; Glöm inte att hyra Brokeback Mountain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: