fredag, juli 07, 2006

Pink!

Nu har jag planterat klart i mina krukor där ute. Penséerna hade gjort sitt tyckte jag, de hamnade i kyrkogårdsrabatten så de kan dö ut i lugn och ro. Jag satsade på rosa och lila blommor i krukorna nu. De som står på trappan alltså. Hade jag varit lite smartare så hade jag kunnat visa enkelt med en bild men eftersom jag inte vet vart de tar vägen så kan jag alltså inte det. Jag använder mig av Olympus egna bildprogram för jag tycker att det verkar smart. Alltså kan jag inte hitta bilderna under "mina bilder" längre.....Jag vet, jag är totalt bäng i huvudet.
Jag hade önskat mig lite åska idag men det blev inget. Synd för vår gräsmatta ber verkligen om ett par droppar vatten och luften hade behövts rensas.
Melvin och jag cyklade till vellingeblomman idag. Där handlade vi lite blommor och buskstöd. trodde aldrig att jag skulle komma hem med allt men cykelkorgen var proppfull (vackert) och hem kom vi till sist. På vellingeblomman träffade jag en gammal kompis från den tiden då jag var pytteliten. Hon sa att hon hade massor av kort på oss när vi lekte, dum i huvudet tog jag inte hennes nummer så vi kunde glo i album en kväll. Ångrar mig lite.
Imorgon kommer Micke (föredettans bror med dotter) och Clara hit och hälsar på. Jag har inte sett Clara på ett år snart. Hon måste vara stor nu. Kommer bli kul att träffa dem igen.

Inga kommentarer: