fredag, juli 07, 2006

Sov till åtta i morse!!

Jag kör en maskin med tvätt, min man säger att det ska regna i eftermiddag. Det var ingen bra kombination! Jag vill ju gärna hänga tvätten ute. Annars tar den två dagar och torka.
Jag är helt hooked på att ha ett avlastningsbord ute på terassen för grilltillbehören. Sådan med handfat och kaklad arbetsyta. På Bauhaus har de ett för 5000:-. Det går ju inte. På Rusta hadede förra veckan rea på ett, bara 1000:-! Med infällning för grillen också. Men jag vet inte hur det såg ut riktigt. Jag har försökt få min man att göra ett till mig...få se hur hur det blir med det. Jag tyckte också att han skulle göra en dynbox till oss...han verkar inte så villig. Annat är det med destora grejerna som behövs göras...då är han alert. Det är väl lite fjantigt med dynboxar och utekök kan jag tro!
Idag ska kusinerna åka till Zoo i Danmark. De fick perfekt väder verkar det som. Att gå i 30 grader klarar man inte av. Vi ska åka på måndag om vädret tillåter. Efter det att min man bytat frpån vinterdäck till sommardäck på bilen, om det nu är lönt....

Inga kommentarer: