lördag, juli 29, 2006

Pälsproblem.

Jag har aldrig aldrig varit med om en hund som fäller på detta viset. Vi borstar och borstar och det tar aldrig slut. Håret ligger idrivor i huset och det är äckligt äckligt! Just nu städar vi varje förmiddag. Ordentligt. Annars går det varken att själv vara hemma eller släppa in gäster. De har gjort om hans foder och jag tror att det kan vara boven i dramat. Vi som fått rätt på hans mage med ett foder som känns bra att använda.
Idag kommer min Morbror och Melvins moster hit och hälsar på. Jag tänkte grilla lite till dem. Innan dess hade jag behövt komma iväg och köpa present till min kära make som blir 36 år på tisdag. Jag vet inte alls vad jag ska köpa. Men det blir nog inga presenter i stil med de övriga åren. Måste ha fattigpengarna till huset nu....
Melvin sover middag, han vaknar nog snart. Då ska jag fixa lunch till dem. Igår fick de hamburgare till lunch. Det blev succé! Nä, om man skulle gå och ta på sig lite riktiga kläder....

Inga kommentarer: