måndag, juli 31, 2006

Barnvakt.

Moster har åkt på lyxsemester till Saint Tropez, kvar finns lille Max som vi tagit under våra vingar. Han bor hos oss och gör livet surt för stackars Tim. Fast jag tror egentligen att Tim uppskattar sällskapet väldigt mycket. De är som ler och långhalm, springer omkring som värsta brödrarna, fnittrar som bästa tjejkompisarna...osv. Det är kul att ha honom här. Han livar upp stämningen ordentligt!
Idag kommer Melvins farfar hit och ska hjälpa maken med lite grejer som behövs köras med till tippen. Man är lite handikappad utan drag på bilen.
Igår var jag i stan en sväng och köpte presenter till födelsedagsbarnet. Det gick undan så jag kunde möta upp dem i småbåtshamnen senare och njuta av glass och fint väder.
Nu ska jag cykla till toppen och fixa lite lunch!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr åkte Madde hem idag, men jag hoppas att hon har det bra i Troppan ändå :)

Unknown sa...

Märkligt, jag sms:a precis det till syrran!