onsdag, juli 05, 2006

Svettig....

Jag skrev en igår, kommer knappt ihåg vad den handlade om men det gör ju ingenting nu när den är borta. Jo, jag skrev bla om att Melvin går och lägger sig själv om kvällarna nu. Man behöver inte sitta med honom på den lilla gröna pallen med det gröna murret på för att han ska somna. Jag pratar på lite om ditten och datten och berättar vad jag gör så somnar han. Men igår vaknade han tidigt igen och var vaken i flera timmar. Han satt i vår säng medan vi nästan sov och pratade med Noddy. Till sist bar fadern tillbaka honom till sin egen säng och då somnade han efter lite tårar. Nu sover han middag i sin egen säng. det har inte hänt på många många månader. Det betyder att jag skulle sitta och sola eller något annat avslappnande. Men jag sittter här pysslar med min nya kamera. Det är nog det värsta med nya teknikprylar. man måste lära sig behärska dem för att tycka att de är roliga. Just nu sitterjag bara och pustar över den. Och nytt minneskort måste jag ha för jag får nog inte in mer tio bilder i den. Och kameraväska ska jag ha den här gången. Tror jag ska gå ut till Tim.
Just det Gittan fyller år idag. Vi funderar på att åka hem en liten sväng till henne ikväll och säga grattis...bara hon nu är hemma.....

Inga kommentarer: