söndag, juli 02, 2006

Vattenkoppelös.

Igår så var min man jätteduktig; Först målade han hallen en andra gång, det blev snyggt och fräscht men vi får nog ta den en tredje gång också. Det täcker dåligt. Sen gick han ut och började klippa häcken. Så nu är vi med i gänget igen. De andra på gatan har redan klippt sina. Nästa år ska vi vara först och göra det innan midsommar. Så det så! Jag försökte klippa lite men det var rätt så tungt. Jag fick göra det jag är bäst på, underhålla Melvin. Som för övrigt inga vattenkoppor har. De utslagen han hade är snart borta och jag har ingen aning om vad de var för några?! Det är skönt att han är frisk men jag hade ställt in mig på att ta hand om ett väldigt sjukt barn så då kunde väl vi fått detta överstökat nu tycker man.
Vi grillade hamburgare igår...och delade på två liter jordgubbar. Mmm, jordgubbar måste vara det bästa med sommaren, förutom solen förstås.

Inga kommentarer: