fredag, juli 14, 2006

Tims dag idag!



Idag har vi varit söderöver. Först åkte vi till Höllviken så Tim fick svalka sig lite. Han hittade två söta flickor att leka med. Sen åkte vi vidare till Skanör för att äta glass och kolla lite på fräcka båtar. Därefter blev det en snabb tur till Falsterbo för att titta lite i deras söta butiker. Vi var i en som hette Holken. Där skulle jag kunna handla för hur många tusen som helst. Porslin som var hur vackert som helst. Gantbadlakan, mjuka som lammungar. Sängkläder i härliga färger. Jättehärliga priser hade de också (ironi).
Sen åkte vi hem och grillade. Syrran kom med sitt Zoo. Polly blev skrämd av Melvin som i sin tur blev skrämd av dennes läte och kalabaliken var i full gång.. Mulle satt och visslade på signaturmelodin till The Adams Family.
Jag tog en promenad med Tim. Den kom att bli rätt lång för jag fick med mig min MP3 spelare och då är det ju bara till att gå som en duracellkanin. Vilken musik jag vill på vilken ljudnivå som helst. Inte konstigt att jag inte ville hem.

Inga kommentarer: