tisdag, augusti 22, 2006

Lille vännen...

Näe, det gick inte bättre idag. Melvin grät hysteriskt vid lämningen i morse. Det är inte riktigt så jag vill ha honom på min näthinna hela dagen. Han börjar gråta innan jag hunnit öppna bildörren. Usch. Vi har så mysigt på morgnarna. Idag steg vi inte upp förrän sju och han fick sin gröt i soffan framför TVn. Vi klädde oss och borstade tänderna för att sen krypa ner under filten under soffan och vila oss lite innan det var dags. Han är så varm och helt underbar att gosa med!
Jag skulle åkt iväg en sväng igår för att handla lite prylar till Melle. En mössa bland annat. Man vet aldrig när kylan smäller igång så det är bäst att vara förberedd. I alla fall, jag kom aldrig iväg. Lynn ringde när jag var på väg hem med hunden och föreslog fika. Så vi möttes upp, handlade och hamnade hemma hos. Sen ett två tre satt vi och kollade på skitbilliga restresor. vi funderade på att åka, bara hon och jag. För att göra en lång historia kort så åker deras familj till Kreta på torsdag. Så sköööönt.Jag ville ju också resa. Fast jag sparar mig hellre till Florida om ett par år!
Vad ska jag nu göra? Inga jobb att söka. Rabatterna skriker i och för sig efter uppmärksamhet....Och här är en hel del grus på golven..

Inga kommentarer: