fredag, september 15, 2006

Borde vara duktigare..

Örk..! Jag är inte alls sugen på att påta i rabatterna! Jag vill ligga och kolla på tv eller något annat. Kanske läsa i min bok som jag knappt kommer ihåg vad den handlar om.. Det finns så mycket jag borde göra; Jag borde dammsuga och torka golven, jag borde tvätta (maskinen är laddad), jag borde tvätta fönsterna eftersom vi aldrig är hemma när vår fönsterputsare är här, jag borde skura den illaluktande hunden (varför kissar han på sig själv???)...osv
Jga är av den typen att jag aldrig skulle kunna slänga mig i soffan med gott samvete när jag vet att här är så mycket att göra. Men jag är bra på att förhandla med mig själv. Om jag tar en rabatt så är jag värd att vila upp mig innan jag ska hämta min son klockan två igen....

Inga kommentarer: